Verkoopstyling loont!
U wilt uw woning verkopen, graag tegen een leuke prijs en binnen een redelijke termijn.
Dan helpt het als potentiële kopers meteen bij de eerste indruk al denken: leuk huis, hier wil ik wel wonen.
Zelfs als uw woning niet helemaal was wat ze zochten, kan het aantrekkelijke uiterlijk precies het zetje zijn dat ze letterlijk en figuurlijk over de drempel helpt.
Volgens kenners zijn de eerste dertig seconden van groot belang; de allereerste indruk dus. Een huis kopen is voor maar liefst 70% een emotionele beslissing. Woningen met een frisse, neutrale en ruimtelijke sfeer verkopen aantoonbaar sneller.
Wordt een koper dan niet verleid, dan zal het aanzienlijk moeilijker worden hem/haar over de streep te trekken. Want de koper heeft de keuze: er staan heel veel woningen te koop en de huizenprijzen staan onder druk. Als u daarbij bedenkt dat er in een wijk in een gemiddelde stad circa zeven vergelijkbare woningen te koop staan, kan een aantrekkelijke presentatie precies het verschil maken.
Dat betekent dat u uw woning heel kritisch onder de loep moet nemen. Want andere ogen kijken heel anders naar alles waarmee u in de loop der jaren vertrouwd bent geraakt. En naar de gebreken die u allang niet meer 'ziet', of als zodanig ervaart.
De verkoopstyliste van Romeynders Makelaardij weet precies wat ervoor nodig is om uw woning voor een zo breed mogelijk publiek aantrekkelijk te maken. Met een commerciële blik helpt zij u de mogelijkheden te benadrukken en de nodige sfeeraccenten te leggen. Zo vergroot Verkoopstyling uw kans op een snelle verkoop en een goede prijs. Dat wilt u toch ook?
Voor u als verkoper goed om te weten. Maar hoe zorgt u ervoor, dat uw huis de juiste snaar raakt bij een breed publiek? Hoe trekt u in korte tijd kopers aan? Een goede presentatie is het halve werk, verkoopstyling van uw woning het beste begin.
VOOR | NA |
---|---|
Verkoopstyling loont écht!